2010. november 21., vasárnap

Végleges logó

Íme a logó végleges változata:


A logó arányai

A logó közepében a kis kör átmérője, amiben Mixymo koktélt készít 60%-ka a az egész lógó alapterületének átmérőjének.


Betűtípus:

A betűtípus kiválasztásához a logókat vizsgáltam, és arra a következtetésre jutottam, hogy jellemzően két féle font szerepel a logókon. Az írott betűkhöz hasonló típusok valamint a nagyon masszív vastag lineáris betűk talpakkal. Azt vettem észre hogy leginkább a Baseball csapatok logóiban használják az írott betűket ezért inkább az általánosabb utóbbi verziónál maradtam.

Betűtípusnak a Varsity Regulart választottam, mert ebben találtam meg azt az amerikai érzést, ami az arculathoz legjobban illik. Kis változtatások kellettek végeznem az M és az Y betűkben. Mivel ez kiskapitális font ezért mindkét feliratban kapitális betűk szerepelnek azzal a különbséggel, hogy a MIXYMO felirat kapott egy secound outlinet.

MIXYMO feliratban szereplő betűk mérete és a COCKTAIL SHOW-ban szereplők közötti arány már az előbb is alkalmazott 1:0,6.



A MIXYMO feliratot egy olyan kör köré írtam a melynek a középső fehér kör (melyben a karakter szerepel) átmérője a 92,4965%-ka. A COCKTAIL SHOW feliratnál a hasonló arány 82,4445%.

Színrendszer

A citromsárgát a pirosat, valamint ezek árnyalatait választottam alapvető színeknek. Egyrészt a legnépszerűbb koktélok mint például a Tequila Sunrise vagy a Sex on the Beach is ezekben a színekben pompáznak. Másrészt a cocktailshow-k egyik leglátványosabb része a tűz fújás, a lángoló üvegekkel zsonglőrködés, ezért fontosnak tartom a tűz színeit megjeleníteni a logóban is. A logó egy fekete háttért kapott és ez jelképezi az éjszakát,mivel legtöbbszőr a munka ilyenkor zajlik.

A középső körben kapott helyett a MIXYMO, a sapkja fekete, simlijének alja fehér. Bőre színe az alábbi színkódoknak megfelelő. Az ingje is maradt fekete fehér gallérokkal. A színek a shakerre és az üvegre irányítják a figyelmet mert a lényeg az ő mozgásuk.



Logó használat

Minimális logó mérete 1cm átmérő. Az ennél kisebb méret már nem látható.

Sötét háttérnél ugyanúgy alkalmazható a logó, mert világos körvonala van

A logó körül szabadon kell hagyni annyi helyet minimum, mint a logó külső sávjának a fele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók